nedjelja, 13. svibnja 2012.


Tradicionalni Vs. Gerila marketing


Bloggeri, u ovome postu pisati ću o najvažnijim karakteristikama tradicionalnog i gerila marketinga. Tradicionalni marketing je umijeće kojim ljude navodimo na to da se predomisle ili da zadrže aktualni način razmišljanja ako su već skloni poslovanju s određenim subjektom. Gerilski marketing pojednostavljuje složene pojmove i objašnjava kako se poduzetnici mogu služiti marketingom s ciljem stjecanja maksimalne dobiti na temelju minimalnih ulaganja.






TRADICIONALNI MARKETING
GERILA MARKETING
Nužno ulaganje novca
Važnije uložiti vrijeme, energiju, maštu
Mističnost i zastrašivanje
Proces koji se može nadzirati
Velike tvrtke
Male tvrtke
Iskustvo i prosudbe
Psihologija
Tvrtka se razvija linearno
Tvrtka se razvija geometrijskom progresijom







Gerilski marketing ću Vam pokušati približiti  zanimljivim primjerom. Jedan knjižar se nalazio između dviju velikih, konkurentskih. Jednoga je dana kod suparnika s desne strane ugledao natpis kako su cijene snižene za 50%. Također, knjižara lijevo je postavila još veći natpis da su cijene snižene za 60%. Vlasnik knjižare u sredini je postupio kao marketinški gerilac. Napravio je natpis na kojemu je pisalo da je na njegovom ulazu glavni ulaz.
Nadam se da Vam je nakon ovog primjera lakše shvatiti na što se odnosi gerilski marketing.
Do novog posta..:)



Nema komentara:

Objavi komentar