Šesnaest tajni marketinga u gerili
Usprkos ovom kišnom i tmurnom danu, slijedi još jedan post.;)
Za početak evo jednoga primjera gerile marketinga koji sam pronašla na internetskim stranicama Lidera (http://liderpress.hr/). Riječ je o stanovnicima Londona koji su se u standardnom kruženju gradom u potrazi za slobodnim parkirnim mjestom iznenadili kad su na Belevedere Roadu ugledali parkiran Volkswagenov Polo Twist isklesan iz leda. Automobil koji pripada oglašavačkoj agenciji DDB London 12 se sati topio na pločniku privlačeći znatiželjne poglede. U knjizi autora Jay Conrada Levinsona Gerilski marketing navode se šesnaest najvažnijih tajni gerilskog marketinga.
1.Morate biti predani marketinškome programu.
2.Taj projekt smatrajte investicijom.
3.Pobrinite se za dosljednost programa.
4.Neka potencijalni klijenti vjeruju u vašu tvrtku.
5.Morate biti strpljivi kako biste predano ispunili preuzete obaveze
6.Morate uvidjeti da je marketing zbroj raznolikih pomagala
7.Morate znati da dobit dolazi nakon prodaje.
8.Morate težiti tome da tvrtku vodite tako da to bude praktično klijentima.
9.U marketing unesite element zadivljenosti.
10.Mjerenjem ocijenite djelotvornost pomagala kojim se služite.
11.Pokažite razvijen međuodnos s klijentima i potencijalnim klijentima redovitim javljanjem i praćenjem stanja.
12.Naučite se oslanjati na druge tvrtke, ali tako da se i one oslanjaju na vas.
13.Morate biti vješti u služenju gerilskim naoružanjem, dakle tehnologijom.
14.Marketingom se služite kako biste stekli privolu potencijalnih klijenata, a zatim taj pristanak širite tako da dovede do prodaje.
15.Prodajte sadržaj onoga što nudite, a ne stil.
16.Nakon što pripremite cjelovit marketinški program, radite na njegovu širenju i jačanju.
Čini mi se da dosta ovih bisera marketinške mudrosti pomalo izmiču svijesti i malih i velikih tvrtki u svijetu marketinga. No, gotovo je nemoguće nuditi svoje proizvode i biti uspješan ako ne poznajemo te tajne i ako ih se ne pridržavamo. Autor knjige čak smatra da se pomoću ovih šesnaest tajni, ukoliko ih se pridržavamo, možemo nadići i najbolja predviđanja.
Nema komentara:
Objavi komentar