utorak, 15. svibnja 2012.

Žene & Gerila

Drage moje, ovaj post je posvećen Vama...:) Došla sam do nekih istraživanja koja pokazuju koliko su žene u današnje vrijeme uspješne. O tome sam odlučila pisati u ovom postu. Istraživanja sam pronašla u Reader′s Digestu. Danas više od polovice novih tvrtki u Americi pokreću žene. Te tvrtke bilježe veće stope uspjeha od onih koje pokreću muškarci. Ljubaznija, obzirnija poduzetnica 21.stoljeća bitno se razlikuje od žene iz 20. stoljeća. Žene u Americi su vlasnice svake šeste tvrtke. Vlasnice su 10, 6 milijuna poduzeća, a to je gotovo polovica od ukupnog broja malih tvrtki u privatnom vlasništvu. Žene zapošljavaju više od 19 milijuna osoba, a njihove tvrtke bilježe rast koji dvostruko nadmašuje nacionalni prosjek. Iako je ovo istraživanje provedeno u Americi, nadam se da će  uskoro stvari i kod nas kretati u ovom smjeru. Današnja žena ima mnogo više interesa i do nje je moguće doći s pomoću mnogo više marketinških pomagala nego ikad prije. Žene imaju moć. Gerilci ne samo da u ciljanu publiku za marketing uvrštavaju žene, nego veliki dio marketinških nastojanja usmjeravaju izravno prema ženama i isključivo prema ženama. Kupovna moć žena raste, kao i njihov ugled u poslovnome svijetu. Pronašla sam također sedam mitova o ženama koji se tiču ovoga područja.

1.mit:  Ženama se nešto može nuditi već na temelju same diferencijacije proizvoda. To  ne stoji, žene teže odnosu.
2.mit: Proizvodi su konačni i samo dostatni. Ovo je također mit, naime marketinški stručnjaci moraju stvoriti dijalog. Svaki oblik komunikacije mora postati dvosmjeran.
3.mit: Žene vole kupovati. U jednom članku u The Wall Street  Journalu stoji da 60 žena šoping smatra negativnim.
4.mit: Reklamna istraživanja koja se temelje na samo jednom prikazivanju korisna su za određivanje ženskih sklonosti. Faith Popcorn kaže kako nije moguće odrediti sposobnost reklame da uspostavi dugoročan odnos samo na temelju jednog, izoliranog prikazivanja.
5.mit: Opća politika tvrtke nije važna. Vrijednosti jedne tvrtke ne mogu se odvojiti od njezinim marketinških aktivnosti.
6.mit: Usluge su ekskluzivni teritorij odjela koji se bavi uslugama. Usluge su najvažnija funkcija marketinga. To područje pripada svima-u protivnom prekrižite svaku pomisao na uspjeh.
7.mit: Žene nemaju poduzetnički dug. Žene pokreću tvrtke po stopi dvostrukoj većoj od muškaraca i zapošljavaju više osoba nego sve tvrtke s Fortuneova popisa 500 najvećih zajedno.
Djevojke, žene, nadam se da Vas je ovaj post potaknuo na razmišljanje.. :) 





Nema komentara:

Objavi komentar